داعش نیوز

ساخت وبلاگ

به گزارش “داعش نیوز” , منابع خبری وابسته به گروه تروریستی تکفیری “جبهه النصره” از دستگیری ۴ کودک سوری به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش در استان ادلب سوریه خبر دادند. بنابر این گزارش، این ۴ نفر بنامهای “مصطفى مؤيد، بشارطاهر، عبدالله صيادة، جميل صيادة” از اهالی منطقه تکفیری نشین “جبل الزاویه” واقع در غرب استان ادلب هستند که از سوی شبکه جذب داعش برای پیوستن به این گروه در حال مسافرت به مناطق تحت سیطره داعش در شمال حلب را داشتد.

لازم به ذکر است که استان ادلب و خصوصا منطقه جبل الزاویه از حمله مناطق سوریه است که از سالها پیش از بحران در این کشور کانون فعالیت سازمانها و گروههای تروریستی تکفیری بوده و از سال ۲۰۱۱ تا کنون نیز بر حجم و گستره فعالیتهای آنها افزوده شده است. استان ادلب در شمال غرب سوریه و مجاورت مرزهای این کشور با ترکیه قرار دارد. از یکسال پیش کنترل این استان در اختیار گروه تروریستی تکفیری القاعده قرار گرفته است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:54

عناصر داعش امروز، ۳۰ دی‌ماه، یکی از قدیمی‌ترین صومعه‌های مسیحیان عراق در موصل را تخریب کردند.

به گزارش “داعش نیوز” عناصر داعش یکی از قدیمی‌ترین صومعه‌های موصل را که ۱۴۰۰ سال پیش بنا شده بود، تخریب کرد.

بنا بر اخبار رسیده، تصاویر ماهواره‌ای گرفته‌شده از منطقه محل صومعه نشان می‌دهد که نیروهای مسلح داعش این صومعه را به طور کامل تخریب کردند.

صومعه به خرابه‌ای تبدیل شده است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:54

به گزارش “داعش نیوز” , عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار فیلمی از جنایات جدید خود در عراق پرده برداشتند.

داعشی ها در این فیلم چندین سرباز عراقی را به ضرب گلوله اعدام کردند. 

کسانی که مشکل قلبی دارند و افراد زیر ۱۸ سال این ویدیو را نبینند.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

ارشیو جنایات داعش

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 19:54

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رد اظهارات اخیر رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، گفت ایران اصلی‌ترین دشمن برای تل‌آویو است.

به گزارش “داعش نیوز” ، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت اسرائیل داعش را به ایران ترجیح می‌دهد.

وی که در مرکز مطالعات امنیتی اسرائیل در تل‌آویو صحبت می کرد، همچنین گفت: «ایران دشمن اصلی ما است، اما شنیده‌ام که برخی حرف‌های دیگری می‌زنند.»

این در حالی است که تنها یک روز قبل از آن «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل گفته بود که توافق هسته‌ای یک فرصت است و اکنون حزب‌الله تهدید اصلی برای تل‌آویو است.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، یعلون در ادامه گفت که ایران «رژیمی سرکش است که به دنبال هژمونی منطقه‌ای است. حزب‌الله هم نایب ایران است و توان اعلام جنگ را دارد. ایران در حال حاضر در ۵ قاره جهان زیرساخت‌های ترور را دارد: آسیا، آفریقا، اروپا و در شمال و جنوب آمریکا.»

وی همچنین گفت که توافق هسته‌ای امضا شده با ایران «فاصله (تا بمب) را از سه ماه به یک سال افزایش می‌دهد. اما اگر ایران از لحاظ اقتصادی احساس امنیت کند، می‌تواند به سمت بمب حرکت کرده و حتی سریع‌تر (از حالا) آن را بسازد.»

در ماه‌های گذشته مقامات اسرائیلی بارها داعش و ایران را با یکدیگر مقایسه کرده و آن‌ها را دشمنان اصلی خود خوانده‌اند.

در بیش از ۳ سالی که از گسترش فعالیت داعش در منطقه می‌گذرد، داعش چند بار تل‌آویو را به انجام حمله تهدید کرده است، اما تاکنون هیچ موردی از حمله این گروه به اسرائیل گزارش نشده است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:16

به گزارش “داعش نیوز”  , در این فیلم نیروهای عراقی توسط نظامیان دانمارکی اموزش می بینند.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 16:41

یک وب‌سایت آمریکایی نوشت لغو تحریم‌های تهران ضربه‌ مهلکی بر پیکره اقتصاد بیمار ریاض وارد کرده است.

به گزارش “داعش نیوز” ؛ وب‌سایت تحلیلی-آمریکایی «وکاتیو» با انتشار گزارشی نوشت: ایران پس از لغو تحریم‌های این کشور، به طور رسمی بازگشت خود را به بازار نفت که این‌روزها شرایط بحرانی را سپری می‌کند، اعلام کرد. این بدان معناست که اقتصاد عربستان سعودی که در ماه‌های اخیر، از بازار آشفته نفت و کاهش بی‌سابقه بهای طلای سیاه به‌شدت ضربه دیده است است، روزهای بدتری را پیش روی دارد.

بازگشت تهران به صحنه مبادلات جهانی در بدترین شرایط ممکن برای عربستان و زمانی که اقتصاد وابسته به نفت این کشور روزهای سختی را سپری می‌کند، روی داد.

در ادامه گزارش آمده است: عربستان در داخل با بحران شدید مالی روبرو است و اکنون رقیب منطقه‌ای این کشور قصد دارد بازار را با ذخایر غنی نفت‌ خام خود اشباع کند. بهای نفت‌خام تنها پس از اعلام آمادگی تهران برای افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای صادرات روزانه خود، به پایین‌ترین سطح در ۱۳ سال گذشته رسید و زیر ۲۸ دلار در هر بشکه معامله شد.

بهای نفت‌خام در ۱۸ ماه گذشته، با کاهش ۷۵ درصدی از ۱۱۵ دلار در هر بشکه به ۲۸ دلار رسیده است. کشورهای تولیدکننده بزرگ نفت تاکنون از کاهش صادرات خود سر باز زده‌اند. این در حالی است که هیچ‌کدام از این کشورها به‌اندازه عربستان از کاهش بی‌سابقه بهای نفت، متحمل ضرر نشده‌اند. ۸۰ درصد درآمد بزرگترین صادرکننده نفت جهان، از طریق صنایع نفت‌ و گاز حاصل می‌شود. کاهش بیش از پیش بهای نفت‌ خام به‌معنی سقوط آزاد اقتصاد بیمار این پادشاهی است.

نگارنده گزارش سپس به نقل از یک کارشناس اقتصادی آمریکایی می‌نویسد: عربستان سیطره خود را بر بازار نفت از دست داده است. این کشور دیگر قادر نیست مانند گذشته با دیکته کردن سیاست‌های خود معادلات بازار نفت را تعیین کند. اقتصاد عربستان بدلیل بهای پایین نفت‌خام نفس‌های آخر را می‌کشد.

در ادامه گزارش با اشاره به کاهش ۱۰۰ میلیارددلاری ذخایر خارجی عربستان، پیش‌بینی می‌شود این کشور در کمتر از ۵ سال به ورشکستگی کامل برسد.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 15:35

به گزارش “داعش نیوز” , برخی خبرگزاری ها روز دوشنبه از شهر سقوط کرده ‘بن جواد’ لیبی در ساحل مدیترانه خبر دادند و داعش در اقدامی ضدانسانی سرهای بریده شده در این شهر را به نمایش گذاشت.

داعش به دنبال شکست های بزرگ در عراق و سوریه و قرار گرفتن زیر فشارهای شدید نظامی، بخشی از جغرافیایی را که با خون در اختیار گرفته بود، ازدست می دهد، اما این گروه همچنان فرصت های دیگری را در منطقه جست وجو می کند که از جمله مهمترین آن لیبی است که در آستانه یک فاجعه قرار گرفته است.

برخی خبرگزاری ها روز دوشنبه از شهر سقوط کرده ‘بن جواد’ لیبی در ساحل مدیترانه خبر دادند و داعش در اقدامی ضدانسانی سرهای بریده شده در این شهر را به نمایش گذاشت.

خودروهای فرماندهی این گروه تروریستی در خیابان های این شهر رژه رفتند تا بار دیگری سیطره خود را بر این شهر که حدود دو هفته پیش به آسانی آن را تصرف کردند، به نمایش بگذارند؛ هزاران نفر از اهالی شهر بن جواد نیز از ترس جان گریخته اند.

داعش گروه زیادی از اهالی متواری شهر بن جواد را بعد از اسارت به یک استادیوم ورزشی در این منطقه منتقل کرد که تاکنون هیچکس از سرنوشت آنان اطلاعی ندارد. داعش چند ماه پیش این شهر را یک منطقه استراتژیک و دروازه هلال نفتی لیبی معرفی کرده بود و این موضوع دقیقا در زمانی بود که داعش برای تصرف مناطق نفت خیز این کشور خیز برداشته بود.

این خبر صحت هشدارها نسبت به سقوط لیبی نفت خیز را که در ساحل مدیترانه دسترسی به آبهای آزاد را برای داعش به ارمغان می آورد، تقویت کرد و نشان داد که داعش لیبی را به عنوان یکی از اهداف اصلی در نظر گرفته است.

چرا لیبی؟

داعش برای تامین نیازهای خود پول می خواهد و حامیان مالی این گروه تروریستی، این روزها حال و روز خوبی ندارند و در عین حال، دولت های غربی نیز خطر را احساس و لمس کرده اند و به این ترتیب حامیان داعش تحت فشارهای بین المللی بیشتری قرار دارند.

گزارش های رسانه ای حاکی است که داعش، فقط در ۶ ماه از سال ۲۰۱۴، از دو حلقه چاه بزرگ نفتی در کرکوک ۴۵۰ میلیون دلار و میلیون ها دلار نیز از چاه هایی در صلاح الدین و دیالی در محور ارتفاعات حمرین در عراق کسب کرد که حالا همه اینها را از دست داده است و ذخایر شرق سوریه نیز زیر فشار نیروهای سوری قرار دارد و به علاوه ریسک حمل محموله نفت از عراق و سوریه به خارج از منطقه و فروش به بازارهای غیرقانونی دلالی به دلیل فشارهای نیروهای عراقی و سوری و نیز حضور سنگین ارتش روسیه در سوریه، بالا رفته است.

در عین حال، این گروه تروریستی از نظر پایگاه اجتماعی در منطقه مشکلی ندارد؛ حتی برای جذب نیرو از سراسر جهان نیز امکانات و ظرفیت های فکری و تبلیغی غیر قابل انکاری دارد؛ این گروه تروریستی بصورت بالقوه در بخش های مهمی از شمال آفریقا و از جمله در منطقه سینا مصر می تواند دست به تحرکات فوق العاده ای بزند، اما اوضاع در لیبی برای یک حمله برق آسای این گروه تروریستی بسیار آماده تر است، چرا که به دلیل عدم اقتدار کافی دولت مرکزی و به استناد گزارش ها، حضور ۵ هزار جنگجو در صفوف داعش در لیبی، این گروه می تواند با کمترین هزینه و تلفات، بخش هایی از کشور لیبی و بویژه مناطق نفتی این کشور را مانند ‘سرت’ به تصرف در آورد و با توجه به اینکه بر سواحل جنوبی مدیترانه مسلط خواهد شد، دیگر به راحتی می تواند به یک فروشنده اصلی نفت در بازار جهانی تبدیل شود.

این یک هشدار جدی است و وزارت کشور لیبی نیز در برابر این تهدید هشدار داده و اعلام کرده که، بیش از ۵ هزار جنگجوی لیبیایی در کنار داعش قرار دارند که پیش بینی می شود این رقم با تصرف بخش هایی از لیبی به میزان قابل توجهی در داخل این کشور افزایش یابد.

از همین رو، احتمال یک حمله برق آسا همانند آنچه در موصل در ژوئن ۲۰۱۴ اتفاق افتاد، قابل پنهان کردن نیست و جهان نباید از آن غافل شود.

داعش اکنون، لیبی پر هرج و مرج از سال ۲۰۱۱ را که به دلیل جنگ های متوالی و بی توقف گروه های مسلح شبه نظامی مختلف در این کشور به ضعف کشانده، بهترین نقطه برای تاخت و تاز می بیند تا از آنجا بار دیگر خود را بازسازی کند.

برخی منابع منطقه ای، اتحاد داعش با عشایر و بازماندگان منتسب به حکومت قذافی را یک عامل قدرت گیری روزافزون این گروه در لیبی می دانند، بطوری که شهر استراتژیک و نفتی سرت در حد فاصل بنغازی و طرابلس را با کمک آنان و در میان حیرت و خواب زدگی جهانی به راحتی تصرف کردند.

اکنون جهان در شرایط حساسی بسر می برد و پیش بینی جهانی که در آن یک کشور تروریستی قدرتمند و صاحب چاه های نفتی پا به عرصه بگذارد، بسیار هراس آور است و بیشتر برای اروپایی که یک پنجره باز به تروریسم بر رویشان گشوده می شود؛ به همین دلیل بیش از همیشه تاریخ، نیاز به یک همکاری دسته جمعی جهانی و منطقه ای احساس می شود تا جلوی فاجعه های بزرگتری گرفته شود.

برای این منظور باید راه های غلبه بر این تهدید خوف آور را دوباره یادآوری کرد و به عنوان دیکته بارها و بارها نوشت:

۱- وحدت تلاش ها از طریق یک همکاری دسته جمعی و تشکیل ائتلاف فراگیر

۲- بستن تمامی منافذ دسترسی های داعش به منابع مالی، مجاری گردش پول و همچنین دورکردن این گروه تروریستی از چاه های نفتی

۳- ورود همه جانبه شورای امنیت و تصویب قوانینی سخت برای مجازات کشورهای همکار با گروه های تروریستی

۴- بستن گلوگاه های تبلیغاتی و رسانه ای و از بین بردن منشاء انتشار پیام های دعوت به خشونت و صدور فتواهای تکفیر و فرمان قتل و خونریزی

بی شک در این میان، همکاری دولت عربستان برای مهار داعش بسیار حیاتی و ضروری است و این کشور تا زمانی که عملا وارد این صحنه نشود، یک پای هر ائتلاف ضد تروریستی خواهد لنگید.

هم اکنون کانون اصلی صدور فتواهای تکفیر و دعوت به خشونت در منطقه تحت مدیریت سعودی هاست و تاکنون هیچ اقدامی از سوی این کشور برای مهار خشونت سازان صورت نگرفته است؛ در ضمن عربستان بیشترین تعداد صدور تروریست را به صحنه های جنگ و خشونت به خود اختصاص داده است.

به هرحال جهان برای گام های بعدی داعش باید تدبیر کند. این گروه در عراق و سوریه نخواهد ماند و هر زمان فرصت بیابد برای دستیابی به چاه های شبه جزیره عربستان نیز اقدام خواهد کرد و اروپا نیز خیلی دور از دسترس نیست.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 160 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 15:35

به گزارش “داعش نیوز” ، در سند جدیدی که بوسیله «بیت‌المال،» وزارت خزانه‌داری خودخوانده داعش در شهر «رقه» سوریه منتشر شده، آمده است حقوق عناصر این گروه تروریستی به دلیل سپری کردن شرایط خاص نصف شده است.

در سند مذکور، به طور دقیق عنوان نشده است منظور از شرایط خاص چیست. اما احتمال می‌رود منظور از آن، حملات گسترده هوایی ائتلاف جهانی علیه این گروه تروریستی در رقه و کمپین نیروهای عراقی برای آزادسازی شهر رمادی باشد.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 15:35

به گزارش “داعش نیوز” , ابوعزرائیل (زادهٔ ۱۹۷۸ میلادی) رزمنده و از فرماندهانِ نبردهای بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) در عراق و سوریه است، که در مقابل نیروهای موسوم به داعش ایفای نقش می‌کند. او در فرایندِ آزادسازیِ مناطق مختلف استان صلاح‌الدین و در دفاع از حرم حضرت زینب، ایفای نقش کرده است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 13:20

“ایمان” نام دختری ایزیدی است که اخیرا از چنگال آدمکشان جنایتکار داعشی نجات یافته است، او روزهای سخت و رعب‌آوری را یادآوری می‌کند که در اسارت بی‌رحم‌ترین تروریست‌های تاریخ گرفتار شده بود.

به گزارش “داعش نیوز” ؛تروریست‌های داعشی مورد حمایت رژیم آل سعود و متحدانشان پس از اشغال منطقه سنجار، به کشتار مردم بیگناه و غارت اموال آن‌ها و هتک نوامیس آن‌ها روی آوردند و در این زمینه با تکیه بر فتاوای ضد بشری و ضد اسلامی شیوخ وهابی به هتک نوامیس بیگناهان مشروعیت بخشیده و مرتکب شنیع‌ترین و جنایتکارانه‌ترین اقدامات علیه آن‌ها شدند.

«ایمان» یکی از این قربانیان است که تروریست‌های مدعی خلافت اسلامی و اجرای شریعت اسلامی البته از منظر آل سعود وهابی، حیثیت و آبروی وی را خدشه‌دار کردند. این دختر ۱۳ ساله در گفت‌وگو با السومریه با تشریح آلام و رنج‌های اقلیت ایزیدی از جهانیان می‌خواهد تا هر چه زود‌تر برای مهار و نابودی گروهک تکفیری تروریستی داعش وارد عمل شده و به قربانیان به ویژه ایزیدی‌ها کمک کرده و زنان دربند داعشی را از چنگال این تروریست‌های وحشی نجات دهند.

وی درباره چگونگی اسارت خود به دست تروریست‌های داعشی چنین می‌گوید: هنگامی که گروه داعش منطقه سنجار را اشغال کرد، ما نتوانستیم فرار کنیم و تروریست‌های داعشی تمام هشت عضو خانواده ما را اسیر کردند.

ایمان افزود تروریست‌های داعشی، مرا به همراه دختران دیگر به موصل منتقل کردند و بقیه اعضای خانواده‌ام را در تلعفر در بازداشتگاه خود نگاه داشتند. آن‌ها مرا به مدت سه روز بدون آب وغذا در زندان انفرادی قرار دادند و به طور مستمر مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند و سپس مرا به روستای کوجو در غرب موصل منتقل کردند.

وی در ادامه گفت هر از چند گاهی، تروریست‌های داعشی به محل نگهداری دخترانی که در اسارتشان بودند، می‌آمدند و دختری را که از او خوششان می‌آمد، به زور با خود می‌بردند، آن‌ها دختران ایزیدی را از نقطه به نقطه دیگر می‌بردند و آن‌ها را بین خود تقسیم می‌کردند.

دختر ۱۳ ساله ایزیدی رهایافته از چنگال تروریست‌های تکفیری افزود تروریست‌های داعشی، اسامی ما را بر روی تکه‌های کاغذ می‌نوشتند و آن را در داخل ظرفی قرار می‌دادند و قرعه‌کشی می‌کردند و قرعه به نام هر یک از ما دختران اسیر که می‌افتاد، او را با خود می‌بردند، یکی از دختران ایزیدی اسیر تروریست‌ها در مقابل ما خودکشی کرد، زیرا نتوانست اقدامات ضد بشری داعشی‌ها را تحمل کند.

وی افزود تروریستی که نام مرا در قرعه‌کشی خارج کرد، به پول نیاز داشت، ‌او مرا در بازار موصل به یک مرد دیگر در مقابل هزار دلار فروخت و فردی که مرا خرید، به من قول داد که مرا به خانواده‌ام بازمی‌گرداند، این فرد که مرا خرید، نامم را در کنار نام خود در دادگاه داعشی‌ها در موصل ثبت کرد و این شرط را قرار داد که در مقابل مسلمان شدن من (البته اسلام داعشی وهابی) مرا نزد خانواده‌ام (که آن‌ها هم در تلعفر اسیر داعشی‌ها بودند) بازگرداند، من بدون اراده این شرط را پذیرفتم، چرا که آن‌ها به زور حفظ قرآن و نماز را بر من تحمیل کردند. پس از آنکه خریدار من، مطمئن شد که من قرآن را حفظ کرده‌ام، مرا نزد خانواده‌ام در تلعفر فرستاد، گروه داعش تمام اعضای خانواده‌ام را به زور وادار کرد به اسلام بگروند و بعد آن‌ها را به بردگانی تبدیل کردند و از آن‌ها در کشاورزی و گله‌داری استفاده کردند.

ایمان گفت خانواده‌ام توانستند چند ماه پیش از چنگال داعشی‌ها فرار کنند، واقعا فراموش کردن مصایبی که بر سر ما آوردند، دشوار است، ما نمی‌دانیم که چه گناهی مرتکب شدیم که چنین رفتار‌ها و اقدامات وحشیانه‌ و ضد انسانی را بر سر ما آوردند.

وی در پایان افزود از جهانیان درخواست می‌کنم به رنج‌ها ما پایان دهند و به ایزیدی‌ها برای خروج از این وضع فاجعه‌بار و رهایی دختران و زنان ایزیدی از چنگال داعش کمک کنند.

به گزارش منابع آگاه، بیش از سه هزار ایزیدی اعم از زن و مرد همچنان در چنگال تروریست‌های داعشی اسیر هستند، طی سال گذشته میلادی (۲۰۱۵) دو هزار و ۳۳۱ نفر از آن‌ها از چنگال تکفیری‌ها شامل ۳۱۶ مرد، ۸۶۷ زن و هزار و ۱۴۸ کودک آزاد شدند.

تروریست‌های داعشی اوایل آگوست سال ۲۰۱۵ میلادی، شهرستان سنجار در شمال عراق را به اشغال خود درآوردند که سبب آواره شدن حدود ۴۰۰ هزار نفر به دهوک و محاصره ده‌ها هزار ایزیدی در کوه‌های سنجار شد که در پی تروریست‌های تکفیری به کشتار و ربودن دسته‌جمعی و تعرض به زنان و دختران ایزیدی دست زدند و مرتکب جنایات هولناکی شدند، شهر سنجار سرانجام روز ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ از اشغال تروریست‌های داعشی آزاد شد.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 262 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:40

به گزارش “داعش نیوز” , پس از اینکه داعش، سرزمین های اشغالی فلسطین را یکی از اهداف خود برای حملات بعدی اعلام کرد، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اسرائیل نسبت به خطر ایجاد شده برای این رژیم هشدار داد.

روزنامه دیلی استار (Dailystar) چاپ لبنان نوشت: اسرائیل اعلام کرد داعش می تواند پس از عبور از موانع در سوریه به اسرائیل و اردن حمله کند.

براساس این گزارش، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم اشغالگر قدس درباره حمله احتمالی تروریست های داعش هشدار داد.

“گادی ایزنکوت” روز دوشنبه گفت: کنار زدن موانع میدان نبرد توسط داعش در سوریه، خطر حمله شورشیان یا متحدان آنان به اسرائیل و اردن را افزایش داده است.

دیلی استار افزود: داعش بر تقویت خود در سوریه و عراق تمرکز کرده اما طی ماه های گذشته حملات تروریستی در خارج از مرزهای این دو کشور را افزایش داده است.

در ادامه این گزارش آمده است: داعش همچنین طی ماه های اخیر تهدیداتی علنی را مطرح و اهداف جدیدی را برای حملات خود تعیین کرده است که یکی از آنان اسرائیل می باشد.

اسرائیل در سال های اخیر با هدف براندازی حکومت بشار اسد در سوریه به تقویت تروریست ها در این کشور پرداخته است اما اکنون داعشی ها به تهدیدی علیه اشغالگران تبدیل شده اند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:40

به گزارش “داعش نیوز” سازمان ملل طی گزارشی خبر داد که ۳۵۰۰ نفر عراقی که بیشترشان زنان و کودکان هستند توسط داعش به اسارت درآمده و از آنها به عنوان برده استفاده می‌شود.

این گزارش با اشاره به اینکه این افراد مجبور به انجام کارهای دشواری هستند، تصریح می‌کند که اقدامات داعش جنایت علیه بشریت است.

براساس این گزارش، بیشتر برده‌هایی که در خدمت داعشی‌ها هستند از اقلیت مذهبی ایزدیان عراق هستند و از دیگر اقلیت‌ها نیز افرادی در اسارت تروریست‌ها هستند.

سازمان ملل با اشاره به اینکه داعش در ادامه اقدامات غیر انسانی خود محکومان را با تیراندازی، سربریدن، سوزاندن و له کردن در برابر دیده مردم به قتل می رساند، تصریح می‌کند که داعش ۹۰۰ کودک را تحت آموزش برای پیوستن به شاخه نظامی داعش قرار داده است.

جنایت‌های گروه تروریستی داعش که مورد حمایت عربستان سعودی است منجر به آواره شدن صدها هزار نفر از مردم سوریه و عراق شده است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 1:11

یک کودک که مدتی در بند داعش بود، پس از فرار از دست عناصر این گروه تروریست، در مورد شستشوی مغری کودکان توسط داعش خبر داد و گفت: داعش به ما یاد می داد که چگونه والدین خود را بکشیم! به گزارش “داعش نیوز”، کودک ۱۲ ساله سوری که نام خود را «ناصر» عنوان کرد، […]

نوشته شستشوی مغزی کودکان توسط داعش اولین بار در داعش نیوز پدیدار شد.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 1:11

به گزارش “داعش نیوز” , در ادامه تلاشهای گروههای تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد برای نفوذ به شهرهای شیعه نشین و محاصره شده “نبل و الزهراء” واقع در حاشیه شمالی شهر حلب سوریه، روز گذشته یک تانک گروه القاعده در حین تلاش برای گلوله باران این دو شهر با آتش موشک ضد زره نیروهای کمیته های مردمی دفاع از نبل و الزهراء منهدم شد.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 0:04

به گزارش “داعش نیوز” < در ادامه تحلیل‌ها در آمریکا درباره مقابله با داعش، کارشناس و روزنامه‌نگار ارشد این کشور مقابله با داعش را «زمان‌بر» خواند و گفت شاید دهه‌ها طول بکشد.

یک روزنامه‌نگار و تحلیلگر ارشد آمریکایی با اشاره به «سخنان تهدیدآمیز و داد و بیدادهای» سیاستمداران به ویژه جمهوریخواه درباره مقابله با داعش نوشت: «شکست این دشمن، بسیار بیشتر از آنچه سیاستمداران ارشد(آمریکایی) آماده اذعان آن باشند، به تعهد طولانی‌مدت‌تری از سوی آمریکا نیاز دارد».

«دیوید ایگناتیوس» در صفحه نظرات «واشنگتن پست» طی یادداشتی نوشت: «حقیقت تلخ آنست که شکست داعش دهه‌ها زمان خواهد برد».

این تحلیلگر آمریکایی با اشاره به تدابیر داعش نوشت: «آنها از تونل‌ها و دیگر تاکتیک‌های اختفا برای مخفی کردن تحرکاتشان استفاده کرده‌اند، خودروهای بمبگذاری شده بزرگ تولید کرده و از پهپادهای کوچک برای شناسایی و شاید برای حملات استفاده کرده‌اند آنها از سلاح‌های شیمیایی از قبیل گاز خردل و کلرین استفاده کردند و شاید به استفاده از سلاح‌های نامتعارف بیافزایند».

او با اشاره به موضوع «عدم اعزام پیاده نظام آمریکایی برای مقابله با داعش» تاکید کرد که مقامات ارتش آمریکا هم کار ایجاد پیاده‌نظام مورد نیاز در عراق و سوریه برای مقابله با داعش را «زمان‌بر» خواند.

ایگناتیوس با اشاره به تجربه ناکام ۵۰۰ میلیون دلاری پنتاگون برای «آموزش و تجهیز» شورشیان سوری تصریح کرد: «این تلاش به این خاطر فروپاشید که بسیاری از آنهایی که جذب شدند در صحنه حاضر نشدند و تعداد معدودی که حاضر شدند در صحنه پیکار از بین رفتند. در میان درس‌هایی که در معضل یافتن و آموزش جنگجویان گرفته شد، تغییر و محیط جنگی ناپایدار در سوریه است و همچنین معضل کار کردن با شرکای منطقه‌ای از قبیل ترکیه که به دنبال دستور کار ویژه خود هستند، می‌باشد».

در ادامه مطلب آمده است: «واقعیت جدی در این درگیری(بحران سوریه) که سیاستمداران و افکار عمومی آمریکا به نظر می‌رسد خیلی کم به آن توجه می‌کنند، آن است که به تعهدی به اندازه چند دهه نیاز خواهد داشت».

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 22:45

دوربین‌ مداربسته رستورانی، تصاویر دو مشتری داعشی را که در حال صرف غذا از تماشای ویدیوی گردن‌زنی لذت می‌برند، ثبت کرد.

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از دیلی میل، دوربین مداربسته رستورانی در لندن تصاویر دو داعشی و یارِ غار «جلاد جدید داعش» را ثبت کردند که در حال صرف غذا ویدیوی منزجرکننده‌ گردن‌زنی گروه تروریستی داعش را با لذت تماشا می‌کنند. «محمد شمس‌الدین» و «ابو حلیمه،» راننده اتوبوس در لندن، دو فردی هستند که دوربین مداربسته تصاویرشان را شکار کرده است.

گفته می‌شود شمس‌الدین و ابو حلیمه سرکردگی شاخه انگلیسی داعش را که پیش از این برعهده «ابو رُمیصا،» «جان داعشی جدید» این گروه تروریستی بود، بر عهده دارند. ویدیویی که این دو نفر از تماشای آن غرق در شادی می‌شوند تروریست‌ها را در حال گردن زدن و غرق کردن قربانیان بینوا در استخر نشان می‌دهد.

دوربین مدار بسته گفتگوی نفرت‌انگیز این دو نفر را نیز درخصوص وضعیت قربانیان ضبط کرده است.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 22:45

به گزارش “داعش نیوز” , وبگاه شبکه خبری «العربیه» متعلق به عربستان سعودی در گزارشی تحلیلی در زمینه نحوه مقابله ریاض با ایران بعد از اجرای برجام نوشت: با توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها وجود ایران بدون قید و بند اینک یک واقعیت است و منطقه و در وسعت بیشتر جهان، در پیش بینی این موضوع است که جمهوری اسلامی ایران چه نوع بازیگری در عرصه جهانی می‌شود.

العربیه نوشت: طرفداران توافق در فرضیه‌های خود می‌گویند به محض این که جمهوری اسلامی کالاهای غربی چون مک دونالد و قهوه اسپرسو را مزمزه کرده و بچشد، آنگاه از تفکرات افراطی و رویاهای توسعه طلبانه دست کشیده و در پی احیای اقتصادی و افزایش سطح زندگی مردم خود به پیش می‌رود.

اما این‌ها نگاه ظاهری است و فرضیه‌های ساده انگارانه و بستن چشم بر این واقعیت است که رژیم ایران از روز اول از مذهب برای توجیه پیشبرد اهداف منطقه‌ای سود جسته و در این مسیر گروه‌های شبه نظامی را حمایت کرده است. در واقع مذهب راستین از دید آیت‌الله‌های ایران مورد دیگری است و ما شاهد بودیم باوجود مذاکرات حساس هسته‌ای در سال گذشته، آن‌ها امپراتوری جدید شکل داده و چهار پایتخت عربی را تصرف کردند.

العربیه در ادامه ادعا کرد: هواداران توافق این واقعیت را نادیده گرفتند که ایران با وجود دهه‌ها تحریم، موفق به اختصاص میلیاردها دلار به گروه‌های خرابکار منطقه شد. این موضعی است که حتی مقام‌های رسمی دولت آمریکا نیز آن را بیان کرده و منتشر کرده‌اند.

همچنین یاد آوری وقایع چند هفته گذشته نشان می‌دهد که ایران میلی ندارد تا بازیگر خوبی باشد و به نظر می‌رسد این کشور نمی‌خواهد به میانه‌روها فرصتی دهد از توافق هسته‌ای به درستی در مسیر اصلاحات بهره برند. ایران از یک سو مدعی است که نمی‌توانسته اراذل و اوباش حمله کننده به سفارت عربستان را کنترل کند و «حسن روحانی» رییس جمهور میانه رویی که امید داشت روابطش را با سپاه ترمیم کند، به سرعت مهاجمان به سفارت عربستان را افرادی خاطی نامید. اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد که ایران قابلیت و توانمندی دستگیری سریع را دارد به ویژه که شاهد دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های ایران بودیم و این کشور نمایشی نسبتا بزرگی از تحقیر شدن نیروهای آمریکایی را با بکارگیری اصطلاح «شیطان بزرگ» درست قبل از آخرین سخنرانی سالیانه باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در کنگره برپا کرد.

العربیه در خاتمه با اشاره به سخنان اخیر «عادل الجبیر» وزیر خارجه جوان عربستان سعودی و عدم تمایل سریع آمریکا و شرکایش برای ایجاد ثبات در منطقه نوشت: تنها راه مواجهه با تهدیدهای بالقوه یک ایران رها شده از بند داشتن یک عربستان سعودی قاطع و فعال است. البته اگر همواره تصور کنیم که ایران از شیطنت دست بکشد و به حدود خود قانع باشد، بی‌شک دوره جدیدی از صلح و آرامش که به نفع منافع همگان است، ایجاد می‌شود.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 22:45

صبح امروز وزیر اطلاعات مهمان جلسه غیرعلنی مجلس بود تا گزارشی از تحرکات گروه‌های تروریستی و تکفیری‌ها در منطقه و نحوه رویارویی ایران با آنان ارائه دهد.

به گزارش “داعش نیوز“، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس با تشکر از گزارشي که حجت الاسلام سيدمحمود علوي به نمايندگان ارائه داد، گفت: به دلیل ارائه گزارش درباره وضعیت امنیتی منطقه، توسط وزارت اطلاعات نشست علنی امروز با تاخیر آغاز شد.

اگرچه رئيس مجلس توضيح بيشتري درباره جزئيات اين گزارش ارائه نداد اما ساعتي بعد عبدالرضا مصری سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در مورد گزارش وزیر اطلاعات گفت: در جلسه غیرعلنی امروز شاهد گزارش کامل و جامعی از طرف وزارت اطلاعات بودیم. این سوال برای همه وجود دارد که همه منطقه درگیر گروه‌های تکفیری هستند و شاید هم تمام تلاش‌های آنها علیه جمهوری اسلامی ایران است، اما چگونه است که در کشور ما از شرارت‌های آنها اثری دیده نمی‌شود؟ آیا وجود ندارد یا خنثی می‌شود؟

وی افزود: امروز گزارش مفصلی هم به صورت مکتوب و هم به صورت تصویری داشتیم که سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه‌های گروه‌های تکفیری و داعشی را صدها کیلومتر خارج از مرزها خنثی می‌کنند و بسیاری از موارد هم بوده در سال‌های گذشته و امسال که گروه‌های تکفیری می‌خواسته‌اند در کشور عملیات انجام دهند اما در همان نقطه صفر نابود شدند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین اظهار کرد: یکی از مسائل دیگر مطرح در جلسه غیرعلنی امروز این بود که بعضی کشورهای مرتجع منطقه حمایت‌های نظامی، تسلیحاتی و مالی از نیروهای تکفیری داشته‌اند. شاید هدف آنها ناامن کردن ایران بوده که همه آنها نیز خنثی شده و مقادیر زیادی مهمات و یا افرادی که می‌خواسته‌اند عملیات انجام دهند خنثی و دستگیر شده‌اند. مسئولان وزارت اطلاعات همچنین بیان کردند که علما و بزرگان اهل تسنن منطقه همکاری بسیار جامع و صمیمانه‌ای داشتند و همکاری آنها در پیشگیری و خنثی کردن اهداف گروه‌های تکفیری در کشور موثر بوده است.

وی افزود: نمایندگان مجلس نیز از این همه دقت و برنامه‌ریزی هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات قدردانی و تشکر کردند.

به گفته وي، بیش از ۱۰ گروه تروریستی علیه ایران فعالیت می کنند که همه عملیات‌های آنها در کشور خنثی شده است. اقدام خوب دیگری که انجام شده شناسایی همه سمپاد‌هایی است که به نوعی گروه‌های تکفیری می‌خواهند بر روی آنها کارهای عقیدتی انجام دهند. خوشبختانه بانک اطلاعاتی همه سمپادها وجود دارد و همه آنها تحت نظر هستند که فریب گروه‌های تروریستی را نخورند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 20:19

استاندار دیرالزور اعلام کرد که بیش از ۲۸۰ تن در جنایت جدید داعش در البغیلیه کشته شده‌اند.

به گزارش سایت شبکه المیادین،‌ استاندار دیر الزور در خصوص جنایت وحشیانه داعش در این استان تاکید کرد که درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ظرف ساعات آتی البغیلیه از دست داعش به طور کامل آزاد می‌شود.

این در حالی است که آژانس خبری وابسته به داعش مدعی شده است که ۱۱۰ نیروی نظامی سوری و نیروهای شبه نظامی وابسته به آن در درگیری‌ها کشته شده‌اند.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 20:19

وزیر خارجه لیبی تاکید کرد که داعش پس از تحمل ضربه‌های سنگین در سوریه و عراق، برای ایجاد “حیاط خلوت” در لیبی تلاش می‌کند.

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از العالم ،محمد الدایری امروز دوشنبه پس از دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر، در گفتگو با شماری از دیپلمات ها در قاهره گفت: مقامات تونس رسما اعلام کردند که بیش از ۲۹۰ تروریست تونسی اخیرا وارد لیبی شدند؛ و داعش پس از “حملات اخیر روسیه” عملا با چالش های شدیدی در سوریه و عراق روبرو شده است.

به نوشته “رای الیوم”، وی افزود: نگرانی هایی در سطح کشورهای عربی و آفریقایی از توسعه طلبی داعش در لیبی و تبدیل آن به حلقه اتصال میان بوکوحرام و گروه هایی مانند القاعده در مغرب عربی در ساحل آفریقایی با گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق وجود دارد که این امر بر امنیت تونس، الجزایر، مصر، چاد و نیجر و حتی کشورهای اروپایی بازتاب منفی دارد.

الدایری تصریح کرد که داعش طی روزهای گذشته تلاش کرده نفوذ خود را به سمت هلال نفتی گسترش دهد و این در حالی است که ما در لیبی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، به ویژه پس از حمله تروریستی اخیر در شهر زلیتن که به کشته شدن بیش از ۷۰ نفرانجامید.

- - , .

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 20:19